קונדילומה בגברים

טיפול ואבחון קונדילומה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז טיפול ואבחון קונדילומה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים

קונדילומה בגבריםמחקר שבוצע בארצות הברית מצא כי שיעור הגברים המבוגרים שבגופם נמצא וירוס הפפילומה או HPV, הווירוס שהוא הגורם לקונדילומה, גבוה יותר באופן משמעותי בקרב גברים מבוגרים מאשר בקרב גברים צעירים. מחקר זה הוא ראשון מסוגו ומצביע לראשונה על ממצאים אלה, בהם גברים מבוגרים נמצאים בקבוצת סיכון גבוהה יותר לשאת את הנגיף ולכן גם למצוא את עצמם עם קונדילומה לעומת גברים צעירים.

מהי בעצם הקונדילומה וממה היא נובעת?

לפני שנפרט על המחקר, נתחיל מהתחלה עבור אלה שלא "זכו" עדיין להיות מעורים בתחום. קונדילומה היא יבלת ויראלית המופיעה על עור איברי המין כתוצאה מהידבקות בווירוס הפפילומה או HPV.

וירוס הפפילומה עובר מאדם לאדם בזמן  קיום יחסי מין (מכל סוג שהוא). הווירוס נמצא על העור וכך עובר לעור של בן או בת הזוג ומשם חודר אל הגוף.

איך לזהות ואיך לטפל?

קונדילומה מזכירה במראה שלה כרובית קטנה, הן בצבע והן במבנה. לרוב מופיעה יבלת בודדת אך לעתים יופיעו מספר יבלות קטנות.

לרוב הטיפול הוא באמצעות תמיסה שנמכרת בבית מרקחת. אם טיפול זה אינו עוזר ישנן שיטות מורכבות יותר כמו הקפאה, או טיפול בלייזר.

האם הקונדילומה מופיעה מיד עם ההדבקה בנגיף?

ההדבקה בנגיף איננה גורמת להופעה מידית של הקונדילומה. בדומה להרפס, הנגיף נמצא בגוף במצב רדום ומתעורר במצב מסוים, למשל כאשר המערכת החיסונית חלשה. הקונדילומה יכולה לא להופיע כלל או  להופיע שבועות וגם שנים לאחר ההידבקות בוירוס הפפילומה.

לכן לא בהכרח ניתן לדעת מיהו הפרטנר או הפרטנרית שהדביקו אתכם. וירוס הפפילומה נחשב לנפוץ מאוד. רבים מבני 25 ומעלה אשר קיימו יחסי מין עם מספר פרטנרים במהלך חייהם יישאו בתוכם את הנגיף.

סיכונים – ברוב המקרים לא נמצא קשר בין קונדילומה או נגיף ה- HPV לבין סרטן. הקונדילומות עצמן אינן מסוכנות ולא מתפתחות לגידול סרטני. גם רוב סוגי ה- HPV, ביניהם אלה הגורמים לקונדילומה, לא גורמים להיווצרות סרטן.

מטרת המחקר ומהלכו

המחקר ביקש לבדוק עד כמה נפוץ וירוס הפפילומה בקרב אוכלוסיית הגברים (נבדק אחוז הגברים הנושא את וירוס הפפילומה ולאו דווקא הלוקים בקונדילומה), האם יש צורך לנקוט בדרכי פעולה שונות מהיום על מנת להקטין את אחוז נשאי הווירוס ואם כן – מהן.

נבדקו במהלך המחקר גברים מקבוצות גיל שונות, מגיל 18 ועד 59. אותם גברים עברו בדיקות גופניות וגם ענו על שאלונים. נלקחו מהם דגימות בהן נבדקה הימצאותם של 40 סוגים שונים של הוירוס.

ממצאי המחקר

ראשית, נמצא כי וירוס הפפילומה נפוץ מאוד בקרב גברים באופן כללי וכי 45% מן הנבדקים נושאים וירוס פפילומה מסוג כלשהו.

בנוסף, בניגוד לנשים, אצלן ידוע כי דווקא אחוז הצעירות הנושאות את הווירוס גבוה יותר, בקרב גברים התגלתה מגמה הפוכה: דווקא אצל קבוצת הגברים הצעירים בגילאי 18-22 רק 29% נשאו את הווירוס, בעוד שבגילאי 23-27 הייתה קפיצה משמעותית באחוז הנשאים- כ- 46%. בקרב גילאי 58-59 היה אחוז הנשאים הגבוה ביותר, כ- 60%.

מסקנות המחקר

היום ניתן חיסון נגד וירוס הפפילומה בגילאים צעירים. בנים ובנות מקבלים את החיסון בכיתה ח', אך גברים שהחמיצו את החיסון יכולים לקחת אותו בארץ עד גיל 26 בלבד, בניגוד לנשים שיכולות לקבלו עד גיל 45.

אחת מהמלצות המחקר היא לאפשר לגברים להמשיך ולקבל את החיסון מעבר לגיל 26 בשל העליה באחוז הנשאים דווקא ככל שהגיל עולה ולא להפך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים

המרכז טיפול ואבחון קונדילומה
המרכז טיפול ואבחון קונדילומה

המרכז טיפול ואבחון קונדילומה מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון קונדילומה, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון קונדילומה. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

קונדילומה בגברים
גבר
טיפול יעיל – פתרון טבעי לשפיכה מוקדמת

שפיכה מוקדמת היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתפקוד המיני אצל גברים. היא מתאפיינת בשפיכה שמתרחשת במהירות רבה, לעיתים קרובות לפני או בתוך זמן קצר מאוד מתחילת הפעילות המינית. השפעתה על איכות החיים והביטחון העצמי של גברים רבים היא משמעותית, ולכן חשוב להבין את הגורמים לה ואת אפשרויות הטיפול.

לקריאת המאמר »
salty
כיצד חדרי מלח יכולים לסייע בטיפול במחלות המועברות במגע מיני

מחלות המועברות במגע מיני (STD) הן דאגה בריאותית עולמית, המשפיעה על מיליוני אנשים מדי שנה. בעוד שהתקדמות רפואית הובילה לטיפולים יעילים, אנשים רבים מחפשים טיפולים אלטרנטיביים כדי להשלים את הרפואה המסורתית. גישה הוליסטית כזו שצוברת פופולריות היא השימוש בחדרי מלח.

לקריאת המאמר »
לייזר
המדריך האולטימטיבי לטיפול יעיל בלייזר: להיפרד מפגמי העור

ברוכים הבאים למדריך האולטימטיבי לטיפול בלייזר יעיל, בו נחקור את הדרכים השונות שטכנולוגיה מהפכנית זו יכולה לעזור לך להשיג עור ללא רבב. בין אם אתם מתמודדים עם צלקות אקנה, כתמי שמש או שיער לא רצוי, טיפול בלייזר מציע פתרון בטוח ויעיל. במאמר מקיף זה נעמיק בסוגי הלייזרים השונים, היישומים שלהם ולמה ניתן לצפות במהלך הטיפול ואחריו.

לקריאת המאמר »
האם לג'ל קמגרה יש השפעה בקונדילומה?

קונדילומה ופפילומה הם זיהומים נפוצים המועברים במגע מיני המשפיעים על מיליוני גברים ברחבי העולם. זיהומים אלו עלולים לגרום לאי נוחות, מבוכה ואפילו סיבוכים בריאותיים חמורים אם אינם מטופלים. עם זאת, הודות לתרופה המהפכנית Kamagra, יש כעת כלי רב עוצמה זמין לעזור לגברים להילחם ביעילות במצבים אלה.

לקריאת המאמר »
הגבר את הבריאות שלך והפחת את הסיכון לקונדילומה עם אורח חיים בריא

לחיות אורח חיים בריא זה לא רק להיראות טוב; זה גם ממלא תפקיד מכריע בהפחתת הסיכון למצבים בריאותיים שונים, כולל קונדילומה. קונדילומה, הידועה גם בשם יבלות באברי המין, היא זיהום המועבר במגע מיני הנגרם על ידי וירוס הפפילומה האנושי (HPV).

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!