מי צריך להתחסן נגד נגיף הפפילומה?

טיפול ואבחון קונדילומה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז טיפול ואבחון קונדילומה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים

מי צריך להתחסן נגד נגיף הפפילומה?נגיף הפפילומה האנושי (Humen Papillomavirus) הוא אחד מהנגיפים השכיחים ביותר בעולם המערבי והוא זה הגורם למחלת המין – קונדילומה, המופיעה לרוב בתצורת יבלות באזור איברי המין ופי הטבעת ובמקרים מסוימים גם עשויה להתפתח לסרטן, ובעיקר לסרטן צוואר הרחם.

בנגיף עשויים להידבק 80 אחוז מהנשים ומהגברים שפעילים מינית, כשחלקם סביר שלא יחוו תסמינים כלשהם, בעוד שאחריו ייתכן שיסבלו מיבלות וחלק קטן גם – מסרטן. שלא כמו מחלות מין אחרות, לרבות איידס, שימוש בקונדום לא יכול למנוע את ההדבקה באופן מקסימאלי אך יכול להקטין את הסיכוי להדבקה בצורה משמעותית.

ולכן, כדי למנוע את המחלה מוצע כיום חיסון, המונע את ההדבקה מכמה זנים מסוימים של הפפילומה – 6, 11, 16 ו – 18, הידועים ככאלה העשויים להפוך לסרטן בריריות הגוף, כמו סרטן צוואר הרחם, סרטן הפה והלוע, סרטן הרקטום, הפין והפות.

מכיוון שהחיסון הוא המענה היחיד שיכול למנוע את השלכות ההדבקות בנגיף, מומלץ כיום לבנים ולבנות כאחד לקבל את החיסון. נכון לשנת תשע"ו, מחוסנים בישראל בנים ובנות, תלמידי כיתות ח', בשתי מנות של חיסון. על פי מחקרים שבוצעו בתחום נמצא כי ילדים, עד גיל 14, שחוסנו ב – 2 מנות של חיסון נהנו מתגובה חיסונית טובה, המקנה להם הגנה למשך שנים. החל מכיתה ט' ומעלה, ממליץ משרד הבריאות בישראל לקלב 3 מנות של חיסון.

החיסונים הניתנים כיום בארץ הם Carvarix, הניתן לבנות החל מגיל 9, Gardasil, הניתן לבנות ולנשים בטווח הגילאים 9 עד 45 וגם לבנים בגילאים 9 עד 26. לבנים בגילאי 13 עד 14 ממליץ משרד הבריאות בישראל לקבל חיסון מסוג Gardsil, כחלק משגרת החיסונים הניתנים בכיתה ח'.

מדוע חשוב לתת אותו גם לבנים

על פי מחקרים, שבהם השתתפו כ – 4,000 גברים הטרוסקסואלים והומוסקסואלים בגילאי 16 עד 26, נמצא כי החיסון אכן עוזר במניעת 90 אחוז מהנגעים, הנגרמים על ידי 4 זנים הפפילומה: 6, 11, 16 ו – 18.

מעבר לכך, החיסון, כשמדובר בגברים הטרוסקסואליים, תורם גם להקטנת מספר מקרי ההדבקה בקרב נשים, שחלק מהן (אם כי אחוז נמוך מאד) עשוי לפתח סרטן צוואר הרחם. חיסון, הניתן לגברים הומוסקסואליים, יכול להוריד את מספר מקרי סרטן הפה והלוע וגם את מספר מקרי סרטן החלחולת.

מכיוון שמדובר בקהל החשוף יותר לסוגי סרטן אלה, החיסון יכול להקטין משמעותית את מספר הלוקים במחלה ובכך להציל חיים.

החיסון נגד פפילומה יעיל למשך תקופה של 15 שנים. כלומר, בטווח זה הגוף מוגן מפני הנגיף ומכל ההשלכות הנלוות להדבקה ממנו. על פי מחקרים, נמצא כי לנשים שחוסנו לפני 15 שנה בחיסון נגד הפפילומה, יש עדיין רמת נוגדנים תקינה, כזו המגינה עליהן מפני הנגיף. ההשערות הן שהחיסון יציע רמת הגנה רבה יותר, כלומר – לפרק זמן העולה על 15 שנה.

קבוצות סיכון

מעבר לבנים ובנות המקבלים את החיסון בבית הספר, חיסון נגד פפילומה מומלץ באופן כללי לכל מי שפעיל מינית וגם למי שעשוי למצוא את עצמו בסיטואציה מינית כלשהי. החיסון ניתן כיום במחיר מוזל לחברי הביטוחים המשלימים מטעם קופות החולים, הן לנשים (עד גיל 45) והן לגברים (עד גיל 26) הנמצאים בקבוצת הסיכון להידבק בנגיף (בין אם קיימו יחסי מין עם נשא/ית הנגיף ובין אם מקיימים יחסי מין עם כמה פרטנרים). החיסון ניתן בכל מדינות בעולם המערבי מאז שנת 2002 והוא, לאור מחקרים שבחנו זאת, נמצא כבטוח לשימוש.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים

המרכז טיפול ואבחון קונדילומה
המרכז טיפול ואבחון קונדילומה

המרכז טיפול ואבחון קונדילומה מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון קונדילומה, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון קונדילומה. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

גבר
טיפול יעיל – פתרון טבעי לשפיכה מוקדמת

שפיכה מוקדמת היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתפקוד המיני אצל גברים. היא מתאפיינת בשפיכה שמתרחשת במהירות רבה, לעיתים קרובות לפני או בתוך זמן קצר מאוד מתחילת הפעילות המינית. השפעתה על איכות החיים והביטחון העצמי של גברים רבים היא משמעותית, ולכן חשוב להבין את הגורמים לה ואת אפשרויות הטיפול.

לקריאת המאמר »
salty
כיצד חדרי מלח יכולים לסייע בטיפול במחלות המועברות במגע מיני

מחלות המועברות במגע מיני (STD) הן דאגה בריאותית עולמית, המשפיעה על מיליוני אנשים מדי שנה. בעוד שהתקדמות רפואית הובילה לטיפולים יעילים, אנשים רבים מחפשים טיפולים אלטרנטיביים כדי להשלים את הרפואה המסורתית. גישה הוליסטית כזו שצוברת פופולריות היא השימוש בחדרי מלח.

לקריאת המאמר »
לייזר
המדריך האולטימטיבי לטיפול יעיל בלייזר: להיפרד מפגמי העור

ברוכים הבאים למדריך האולטימטיבי לטיפול בלייזר יעיל, בו נחקור את הדרכים השונות שטכנולוגיה מהפכנית זו יכולה לעזור לך להשיג עור ללא רבב. בין אם אתם מתמודדים עם צלקות אקנה, כתמי שמש או שיער לא רצוי, טיפול בלייזר מציע פתרון בטוח ויעיל. במאמר מקיף זה נעמיק בסוגי הלייזרים השונים, היישומים שלהם ולמה ניתן לצפות במהלך הטיפול ואחריו.

לקריאת המאמר »
האם לג'ל קמגרה יש השפעה בקונדילומה?

קונדילומה ופפילומה הם זיהומים נפוצים המועברים במגע מיני המשפיעים על מיליוני גברים ברחבי העולם. זיהומים אלו עלולים לגרום לאי נוחות, מבוכה ואפילו סיבוכים בריאותיים חמורים אם אינם מטופלים. עם זאת, הודות לתרופה המהפכנית Kamagra, יש כעת כלי רב עוצמה זמין לעזור לגברים להילחם ביעילות במצבים אלה.

לקריאת המאמר »
הגבר את הבריאות שלך והפחת את הסיכון לקונדילומה עם אורח חיים בריא

לחיות אורח חיים בריא זה לא רק להיראות טוב; זה גם ממלא תפקיד מכריע בהפחתת הסיכון למצבים בריאותיים שונים, כולל קונדילומה. קונדילומה, הידועה גם בשם יבלות באברי המין, היא זיהום המועבר במגע מיני הנגרם על ידי וירוס הפפילומה האנושי (HPV).

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!