יבלות באיברי המין

טיפול ואבחון קונדילומה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז טיפול ואבחון קונדילומה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים

יבלות באיברי המיןמדובר בתופעה שכיחה מאד, המופיעה הן אצל נשים והן אצל גברים, ולרוב איננה נחשבת למסוכנת. יבלות באיברי המין נראות כמעין גידול עורי בתצורת כרוב, הנגרם לאור הדבקות בווירוס הפפילומה – HPV.

היבלות באיברי המין תופענה בדרך כלל בחלקם החיצוני, כשלעיתים נדירות, ובעיקר אצל גברים, הן עשויות להופיע גם באזור פי הטבעת. למרות שהנדבקים בווירוס הפפילומה הוא רב מאד, לא כל נדבק מפתח יבלות, ושכיחותן עומדת על כ – 10 אחוזים מהנשים והגברים, הצפויים לפתח אותן.

כיצד הן באות לידי ביטוי

היבלות באיברי המין נראות, כאמור, כמעין בליטות, כמעין גידולים עוריים קטנים, בין אם הן מופיעות כיחידות ובין אם כמקבץ של כמה (מה ששכיח יותר). אצל נשים הן תופענה באזור שפתי הנרתיק וגם עשויות להופיע בתוכו ואצל גברים הן יכולות להופיע באזור איבר המין או בסמוך לפי הטבעת. הגדלים שלהן משתנים בין אחד למשנהו. הן יכולות להיות קטנטנות, בגודל של מילימטרים בודדים, או גדולות ביותר, בגודל של מספר סנטימטרים. במקרים מסוימים יכול להיות נלווה להן גם כאב ואף דימום בזמן קיום יחסי מין. במקרים רבים צפויים להיות נלווים ליבלות גרד מציק ותחושת צריבה.

ההדבקות בהן

היבלות מופיעות לאחר הדבקות בנגיף הפפילומה, המועבר בזמן קיום יחסי מין או בעת חיכוך עם העור. ניתן להדבק בווירוס גם ללא חדירה, מה שהופך את השימוש בקונדום כאמצעי מניעה כפתרון שאיננו בהכרח מונע לחלוטין את ההדבקות ואת הופעתן של היבלות.

היבלות עשויות להופיע כמה חודשים לאחר ההדבקות ובמקרים מסוימים גם לאחר כמה שנים. ישנם כאלה, שנדבקים בווירוס וכלל אינם סובלים מהן. לרוב הן תופענה בקרב צעירים, בטווח הגילאים 20 עד 24, צעירים פעילים מינית, כאלה שלהם כמה פרטנרים מיניים וגם שכיחות גבוהה יותר של יבלות בקרב נשים הרות.

הטיפול ביבלות

במרבית המקרים היבלות נעלמות מעצמן וללא הצורך בטיפול כלשהו. הן גם אינן מציקות או גורמות לתחושת אי נוחות. אולם, במידה ואינן נעלמו, כדאי לפנות אל הרופא המטפל לקבלת מענה מתאים. ישנם כיום סוגים שונים של טיפול ביבלות באיברי המין. אחד מהטיפולים המוצעים כיום הוא שימוש במשחה מיוחדת, אותו מורחים ישירות על היבלת, או שימוש בתמיסה הממיסה אותה.

אפשרות אחרת, היא הסרה כירורגית של היבלת, בין אם באמצעות צריכה, טיפול בלייזר או הקפאה. יחד עם זאת, כדאי לזכור שגם לאחר הטיפול והסרת היבלות, הן עלולות להופיע שוב, שכן ווירוס הפפילומה נמצא עדיין בגוף ויכול לגרום להופעתן החוזרת.

חיסון נגד פפילומה

בזכות הפיתוחים הרפואיים השונים בשנים האחרונות, וגם בזכות המודעות הרבה לנושא, מוצעים כיום חיסונים כנגד הווירוס, אותם מקבלים ילדי בית הספר, בנים ובנות בכיתות ח'. אחד מהחיסונים מגן על מתחסנים מפני סרטן צוואר הרחם ואילו השני מגן גם מפני הופעת היבלות עצמן.

החשיבות בקבלת חיסון זה בגילאים הצעירים הינה רבה מאד, שכן ישנם סוגים שונים של ווירוס פפילומה, העשויים להפוך למסרטנים ולגרום, כשמדובר בנשים, לסרטן צוואר הרחם ואצל גברים לסרטן בפי הטבעת ולסוגים נוספים של סרטן. החיסון מציע הגנה מפני סרטן צוואר הרחם ולכן הכרחי לנשים צעירות. מעבר לכך, מומלץ גם להקפיד על שימוש בקונדום כדי להקטין את הסיכוי בהדבקות וגם להמעיט במספר הפרטנרים המיניים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים

המרכז טיפול ואבחון קונדילומה
המרכז טיפול ואבחון קונדילומה

המרכז טיפול ואבחון קונדילומה מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון קונדילומה, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון קונדילומה. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

גבר
טיפול יעיל – פתרון טבעי לשפיכה מוקדמת

שפיכה מוקדמת היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתפקוד המיני אצל גברים. היא מתאפיינת בשפיכה שמתרחשת במהירות רבה, לעיתים קרובות לפני או בתוך זמן קצר מאוד מתחילת הפעילות המינית. השפעתה על איכות החיים והביטחון העצמי של גברים רבים היא משמעותית, ולכן חשוב להבין את הגורמים לה ואת אפשרויות הטיפול.

לקריאת המאמר »
salty
כיצד חדרי מלח יכולים לסייע בטיפול במחלות המועברות במגע מיני

מחלות המועברות במגע מיני (STD) הן דאגה בריאותית עולמית, המשפיעה על מיליוני אנשים מדי שנה. בעוד שהתקדמות רפואית הובילה לטיפולים יעילים, אנשים רבים מחפשים טיפולים אלטרנטיביים כדי להשלים את הרפואה המסורתית. גישה הוליסטית כזו שצוברת פופולריות היא השימוש בחדרי מלח.

לקריאת המאמר »
לייזר
המדריך האולטימטיבי לטיפול יעיל בלייזר: להיפרד מפגמי העור

ברוכים הבאים למדריך האולטימטיבי לטיפול בלייזר יעיל, בו נחקור את הדרכים השונות שטכנולוגיה מהפכנית זו יכולה לעזור לך להשיג עור ללא רבב. בין אם אתם מתמודדים עם צלקות אקנה, כתמי שמש או שיער לא רצוי, טיפול בלייזר מציע פתרון בטוח ויעיל. במאמר מקיף זה נעמיק בסוגי הלייזרים השונים, היישומים שלהם ולמה ניתן לצפות במהלך הטיפול ואחריו.

לקריאת המאמר »
האם לג'ל קמגרה יש השפעה בקונדילומה?

קונדילומה ופפילומה הם זיהומים נפוצים המועברים במגע מיני המשפיעים על מיליוני גברים ברחבי העולם. זיהומים אלו עלולים לגרום לאי נוחות, מבוכה ואפילו סיבוכים בריאותיים חמורים אם אינם מטופלים. עם זאת, הודות לתרופה המהפכנית Kamagra, יש כעת כלי רב עוצמה זמין לעזור לגברים להילחם ביעילות במצבים אלה.

לקריאת המאמר »
הגבר את הבריאות שלך והפחת את הסיכון לקונדילומה עם אורח חיים בריא

לחיות אורח חיים בריא זה לא רק להיראות טוב; זה גם ממלא תפקיד מכריע בהפחתת הסיכון למצבים בריאותיים שונים, כולל קונדילומה. קונדילומה, הידועה גם בשם יבלות באברי המין, היא זיהום המועבר במגע מיני הנגרם על ידי וירוס הפפילומה האנושי (HPV).

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!