טיפול בלייזר בקונדילומה

טיפול ואבחון קונדילומה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז טיפול ואבחון קונדילומה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים

טיפול בלייזר בקונדילומההקונדילומה נחשבת לאחת ממחלות המין השכיחות ביותר בעולם המערבי ונדבקים בה גברים ונשים כאחד, ובמיוחד בין הגילאים 16 עד 49. הקונדילומה הן יבלות באזור איברי המין ופי הטבעת והגורם לה הוא ווירוס הפפילומה.

הווירוס מועבר על ידי מגע מיני מלא וגם על ידי מגע בין תאי העור הנגועים, לבין תאי עור שאינם נגועים. ולכן, שימוש בקונדום איננו בהכרח מונע את ההדבקות במחלה, אך בהחלט יכול להקטין את הסיכוי לכך. חשוב לדעת – לא כל מי שנדבק בווירוס סובל מיבלות ובתסמינים הנלווים להן, ומרבית הנדבקים כלל אינם יודעים שנדבקו בפפילומה.

אבחון היבלות וגם הסימפטומים הנלווים לה

לא תמיד נלוות לקונדילומה תחושת כאב, תחושה של גירוי מקומי או גירוד. כשהן קטנות מאד לא תמיד יודעים על קיומן וגם לא תמיד ניתן לראות אותן. באופן כללי, הן נראות כמעין גידול עורי בתצורת כרובית, גידול שצבעו כצבע העור, שבו הוא נמצא.

במקרים מסוימים מדובר יהיה ביבלת אחת בלבד, אך בדרך כלל מדובר בכמה יבלות, הסמוכות זו לזו. בחלק מהמקרים יהיה נלווה ליבלת דימום בזמן קיום יחסי מין ולעיתים גם הפרשות מהנרתיק.

בכל מקרה של הופעת תסמין כלשהו, חשוב לפנות אל רופא העור כדי לאבחן את הבעיה ולבחון את אפשרויות הטיפול הקיימות. האבחון יעשה הן במסגרת בדיקה ראשונית מקיפה, תוך התייחסות גם לסימפטומים שמעלה הנבדק או מעלה הנבדקת וימשיך לבדיקת פאפ, אצל נשים, משטח צוואר הרחם. במקביל תעשנה בדיקות לאבחון מחלות מין נוספות, שכן הסבירות למחלות אלו גבוהה יותר בקרב הנדבקים בווירוס הפפילומה.

טיפול בלייזר כפתרון מומלץ לסובלים מיבלות

ישנם כיום סוגים שונים של טיפולים, המוצעים לנדבקים בווירוס, הסובלים מיבלות באיברי המין או בפי הטבעת. משחות שונות, שאותן ניתן למרוח ישירות על היבלת, הקפאה באמצעות חנקן נוזלי והסרה כירורגית הן חלק מהאפשרויות וגם טיפול בלייזר, הנחשב לפופולארי מאד.

הטיפול בלייזר מוצע במקרים בהם היבלות גדולות יחסית, ומיקומן באזור פחות נגיש ופחות מתאים לשימוש באמצעים אחרים, כמו משחות למשל. גם לנשים הריוניות מוצע טיפול בלייזר במקרים של קונדילומה, ובעיקר בשל העובדה שאפשרויות אחרות פחות בטוחות להן לשימוש.

הצריבה בלייזר נעשית תחת הרדמה מקומית או כללית, תוך התייחסות לגודל היבלות עצמן וגם למיקומן. הטיפול איננו מורגש כמעט בזכות ההרדמה ולאחריו עשויה להופיע תחושת כאב קל, החולפת מעצמה בתוך פרק זמן קצר או תחושת גירוי.

האם הטיפול בלייזר מומלץ ויעיל?

הטיפול בלייזר במקרים של קונדילומה נחשב כיום לאחת משיטות הטיפול המומלצות ביותר עם אחוזי ההצלחה בין הגבוהים מבין אחוזי הצלחת הטיפולים הנוספים. הטיפול מתאים במקרים בהם טיפולים אחרים לא עזרו ובמידה ומדובר בקונדילומה חוזרת, הנחשבת לשכיחה מאד.

את הטיפול חשוב לעבור אצל רופאי עור, המתמחים בתחום, ומומלץ לשמוע מהרופא, ולפני הטיפול עצמו, כיצד הוא נעשה בפועל, האם נלוות לו תופעות כלשהן ומהו משך ההחלמה ממנו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים

המרכז טיפול ואבחון קונדילומה
המרכז טיפול ואבחון קונדילומה

המרכז טיפול ואבחון קונדילומה מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון קונדילומה, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון קונדילומה. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

גבר
טיפול יעיל – פתרון טבעי לשפיכה מוקדמת

שפיכה מוקדמת היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתפקוד המיני אצל גברים. היא מתאפיינת בשפיכה שמתרחשת במהירות רבה, לעיתים קרובות לפני או בתוך זמן קצר מאוד מתחילת הפעילות המינית. השפעתה על איכות החיים והביטחון העצמי של גברים רבים היא משמעותית, ולכן חשוב להבין את הגורמים לה ואת אפשרויות הטיפול.

לקריאת המאמר »
salty
כיצד חדרי מלח יכולים לסייע בטיפול במחלות המועברות במגע מיני

מחלות המועברות במגע מיני (STD) הן דאגה בריאותית עולמית, המשפיעה על מיליוני אנשים מדי שנה. בעוד שהתקדמות רפואית הובילה לטיפולים יעילים, אנשים רבים מחפשים טיפולים אלטרנטיביים כדי להשלים את הרפואה המסורתית. גישה הוליסטית כזו שצוברת פופולריות היא השימוש בחדרי מלח.

לקריאת המאמר »
לייזר
המדריך האולטימטיבי לטיפול יעיל בלייזר: להיפרד מפגמי העור

ברוכים הבאים למדריך האולטימטיבי לטיפול בלייזר יעיל, בו נחקור את הדרכים השונות שטכנולוגיה מהפכנית זו יכולה לעזור לך להשיג עור ללא רבב. בין אם אתם מתמודדים עם צלקות אקנה, כתמי שמש או שיער לא רצוי, טיפול בלייזר מציע פתרון בטוח ויעיל. במאמר מקיף זה נעמיק בסוגי הלייזרים השונים, היישומים שלהם ולמה ניתן לצפות במהלך הטיפול ואחריו.

לקריאת המאמר »
האם לג'ל קמגרה יש השפעה בקונדילומה?

קונדילומה ופפילומה הם זיהומים נפוצים המועברים במגע מיני המשפיעים על מיליוני גברים ברחבי העולם. זיהומים אלו עלולים לגרום לאי נוחות, מבוכה ואפילו סיבוכים בריאותיים חמורים אם אינם מטופלים. עם זאת, הודות לתרופה המהפכנית Kamagra, יש כעת כלי רב עוצמה זמין לעזור לגברים להילחם ביעילות במצבים אלה.

לקריאת המאמר »
הגבר את הבריאות שלך והפחת את הסיכון לקונדילומה עם אורח חיים בריא

לחיות אורח חיים בריא זה לא רק להיראות טוב; זה גם ממלא תפקיד מכריע בהפחתת הסיכון למצבים בריאותיים שונים, כולל קונדילומה. קונדילומה, הידועה גם בשם יבלות באברי המין, היא זיהום המועבר במגע מיני הנגרם על ידי וירוס הפפילומה האנושי (HPV).

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!